Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması - לא מלחמה

8 Şubat 2009 Pazar

Seoxy.net Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışmasına katıldı!!!

Seoxy.net'in sahibi Umut Yurtseven Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışmasına katıldı.




Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması yarışmacılarına selamlar..

1. liğe 1250 lira vaad ediliyomuş, fena para değil fakat 1 nisanda biticek olması 4 aylık bir çalışma r10 yarışmasından sora gözümde büyümüyor değil.

Şuraya tıklayarak arama sonuçlarındaki sıralamaya göre yarışma sıralamasını kontrol edebiliyoruz.

1 hafta içinde karar vercektim ama bi türlü verememiştim. Bu süre boyunca bu konu yarışmada 2. sayfaya kadar çıkmış. Bari katılalımda ayıp olmasın.

Eğer katılırsam, bazı konularda iyice tecrübe kazandım. Yapmamam gereken çok şey yapmışım baktım ki.. Ben güncel ve sıcak bir ortam oluşturayım diye uğraşırken gördüm ki yarışmanın en sevilmeyen adamı olmuşum. Yani seven ve takdir edenler de var allah razı olsun valla :D

Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması yarışmacılarına selamlar..

Yarışma Seoogle.com.tr Tarafından Organize Ediliyor.

Hiç yorum yok: