Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması - לא מלחמה

7 Mart 2009 Cumartesi

Domatessuyu.com İnceleme


Domatessuyu.com'un sahibiyle tanışmama vesile olan Wordpress e şimdiden teşekkürlerimi sunarım:).Neyse şimdi domatessuyu'nun ne olduğu ne olmadığını anlatalım.Domatessuyu güncel olaylara değinen bir kişisel web site.Sitenin sahibi Onur kendisinden şöyle bahs etmiş.

İlk başta videoyu izleyin sonra beni tanıyın…

Ben 19… model bir adet Onur Src kısaca kendimden bahsetmem gerekirse minyon biriyim yaşımdan her zaman küçük gösteren biriyim. Selçuk Üniversitesi Mühendislik Fakültesi 2.Sınıf öğrencisiyim; bu kişiliğimle tanınmak istemiyorum ama… Kısaca hala neden bu bölümdeyim diye kendime sormadan geçemiyorum.Bunun dışında Radyo Programı ile uğraşıyorum. 6 yıllık bir radyo geçmişim var ama tam anlamıyla yayın hayatım bu sene Türkiyenin En Çok Dinlenilen Üniversite Radyosunda Radyo Üniversite’de oldu. Bundan önce 2 radyoda daha çalışım. ( Eskişehir Radyo Park & Eskişehir Radyo Nette ) bu kadar işte… Küçücük hayatımda kocaman yer kaplayan 2 şeyden birisi.

İlk aşık olduğum kişi :
İlk aşık olduğum kişi 2004 yılında Sahra Sahil Öz….. oldu. Ama en yakın arkadaşımla çıkmayı tercih etti.

İlk ciddi düşünerek çıktığı kız :
İlk ciddi düşünerek çıktığım kız 2007 yılında F…. oldu.

İlk ayrılığı:
İlk ayrılığı 1995′de yaşadım daha 3. sınıftım sanırım neden ayrıldığımı bilmiyorum.

İlk önemli kararı:
Bu kararı baya geç bir zamanda aldım ama olsun 2006 yılında Orta Doğu Dershanesine gitmeye karar verdim bu benim aldığım ilk karar ama en doğru kararı verdiğimi sonucunu alınca anladım. Öss’de 150 puan arttırdım. İlk girişte 177 almıştım ikinci girişte 327 aldım…

İlk pişmanlığı:
2006 yılında son 3 ay Öss çalışmak yerine aşık olduğum insanın benim en yakın arkadaşımla nasıl çıktığını düşündüğüm için çok pişmanım. Annem demişti ama pişman olacaksın bırakma diye.

İlk gerçekleşmesini istediği hayali:
Üstü açık spor arabaya sahip olmak.

İlk ayrılığı:
İlk ayrılığı 1995′de yaşadım daha 3. sınıftım sanırım neden ayrıldığımı bilmiyorum.

İlk yaptığı yemek:
Yumurta

İlk kavgası:
Küçükken en yakın arkadaşım Kürşat kolumu ısırmıştı onunla kavga ettim.

İlk küstüğü kişi:
Kimseyle küsmeyi sevmem.

İlk büyük hayal kırıklığı:
Radyo iş başvurusu için gitmiştim kabul etmemişlerdi.

İlk büyük sevinci:
Hatırlamıyorum.

İlk hayattan öğrendiği ders:

1. Dostun mu sevgilin mi arada kalırsan ikisinide seçme bunu öğrendim.
2. Kızlarla alkol alınmamasının gerektiğini
3. Alkol alınan bir ortamdaysan ya kaçman gerektiğini yada onlar gibi zil zurna sarhoş olman gerektiğini öğrendim.

İlk okuduğu roman:
Reşat Nuri Gültekin - Yaprak Dökümü 3. sınıfta okumuştum

İlk etkilendiği oyuncu:
Angelina Jolie

Onur

Ayrıca şunu belirtmeden geçemiyicem.Onur sitesinden alınan yazıların alıntı gösterilmeden yayınlanmasına cok kızıyor.Valla seosuda iyi sitenizle alakalı bi yazı yazsa sizden önce cıkar bende uyarması:).

Hiç yorum yok: