Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması - לא מלחמה

14 Ocak 2009 Çarşamba

Citroen C4 Picasso { Koltuk Sorunu }

Citroen C4 Picasso’nun koltuğunda oluşan sorunun benden kaynaklandığını söyleyen Citroen yetkililerine teşekkürlerimi bir borç biliyorum. 9.000 km bir aracın koltuklarının tiftik tiftik olması biraz ilginç değil mi ? Aracı ikinci el almama rağmen aynı sorunu satın aldığım kişide yaşamış. Satın aldığım kişinin diğer aracı da C4 Grand Picasso. Kısaca C4 Garantisine yolladım 4 MP fotograf makinesi ile çekim yapıp garantiye sunuldu ve tüketiciden kaynaklanan hata olduğu söyledin. Aracım 1 yaşını bile doldurmamışken bu türlü hatalar yaşanması benim canımı sıkmadı değil doğrusu. Koltuklarının tiftiklenmesinin gerekçesi de metal eşyalar ( silah v.b ) taşınması olduğu söylendi. Bırak metali plastik bile taşınmıyor ki öyle bir durum olsa sadece belli bir bölgede olur. Koltuğun sırt kısmının sağ veya sol kısmın da olur ama baştan sona ( tüm koltukların sırt kısmının alt bölümünde ) böyle bir hata varsa bu benden değil üreticiden kaynaklanıyor demektir. Neyse şunu belirteyim Citroen’i Tüketici Hakları Mahkemesine veriyorum. %100 haklı olduğumu orada kanıtlayacağım. Koltuğun değişmesi talebinde bulunacağım kolaysa değiştirmesinler. Mahkemeyi kazandıktan sonra da değiştirmezlerse. Lida Dai Dai Hua Jiao Nang Seo Yarışması Arabanın parasını alır çıkarım işin içinden. Araba’da onların olur. Bu yazıyı bütün webmasterların siteye kaynak göstererek yazmasını rica ediyorum. Bu uyarımı Citroen yetkililerine yaptım ama beni pek önemsemediler. Özellikle uyarıda bulundum yazabilirsiniz dediler. Söyleyen kişide Citroen dialogdan ismini vermek istemediğim bir kişi. Tüm sitelerde çıksın bakalım yazımız. Bu arada C4 Picasso aracınız varsa bazı serilerinde parça üretiminde hatalar var kampanya adı altında bu tarihlerde üretilen araçların parçalarını değiştiriyorlar aracınızı kontrol ettirmeyi unutmayınız. Kampanyadan herkesin haberi olsun istedim.

Kaynak : Domatessuyu.Com ( Citroen C4 Picasso Sorunu , C4 Picasso Zedeler )

Hiç yorum yok: